BUJ – biežāk uzdotie jautājumi
Lai atvieglotu jūsu iepirkšanos mūsu tīmekļa vietnē, esam izcēluši mūsu klientu visbiežāk uzdotos jautājumus. Taču, ja sev interesējošās atbildes jums tomēr neizdodas atrast, lūdzam aizpildīt kontaktformu, vai arī sazināties ar mums pa tālruni vai e-pastu, un mēs ar prieku atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem.
-Kā veikt pirkumu?
Iepirkties mūsu interneta veikalā ir viegli un ātri. Kad prece izvēlēta, pievienojiet to grozam un pēc tam pārejiet uz apmaksas sadaļu, kur ievadīsiet piegādes informāciju un veiksiet pirkuma apstiprināšanu.
+Kā grozam pievienot vairāk preču?
Kad grozam pievienota viena prece, izvēlieties opciju 'Turpināt iepirkties', lai pievienotu vairāk preču. Kad visas vēlamās preces ir grozā, pārejiet uz apmaksas sadaļu un ievadiet piegādes informāciju.
+Vai pasūtījuma veikšanai ir nepieciešama autorizēšanās?
Nē. Pirkumu var veikt arī bez reģistrēšanās vietnē.
+Kas veic piegādi?
Sūtījumi tiek piegādāti ar kurjerdienesta starpniecību. Mēs paturam tiesības mainīt sūtījumu piegādes līgumpartneri.
+Cik ilgā laikā pasūtījumi tiek izsūtīti?
Sūtījums tiek nodots kurjerdienestam vienas darba dienas laikā no pirkuma pabeigšanas brīža, un piegādi uz savu adresi jūs varat gaidīt ne vēlāk kā piecu dienu laikā no preču izsūtīšanas brīža.
+Kā jāveic apmaksa?
Apmaksa veicama skaidrā naudā piegādes brīdī, t.i., saņemot sūtījumu. Apmaksu var veikt arī caur PayPal, ar maksājumu karti vai ar bankas pārskaitījumu, ja vien šāda iespēja ir norādīta pārdošanas lapā.
+Papildpakalpojumi
Ja, veicot apmaksu internetā, nolemsiet izmantot ekspress piegādi, mēs jūsu pasūtījumu apstrādāsim pirmo un jūsu preci izsūtīsim nekavējoties.
Pirkšanas procesā jums būs iespēja par papildu samaksu veikt sūtījuma apdrošināšanu – tas nozīmē, ka gadījumā, ja precei transportēšanas laikā būs radušies bojājumi, mēs, neuzdodot nekādus liekus jautājumus, apmainīsim to pret citu.
+Vai preci var saņemt personīgi?
Preču izņemšana uz vietas nav iespējama, jo šis ir interneta veikals, kuram nav fizisku filiāļu. Iepirkties pie mums ir iespējams tikai internetā.
+Datu drošība
Iepirkšanās mūsu tīmekļa vietnē ir ārkārtīgi droša. Mēs izmantojam vismodernākās šifrēšanas metodes un citus drošības protokolus, lai mūsu klientu dati būtu simtprocentīgā drošībā.
Jūsu dati ir aizsargāti, un mēs tos nekad nenodosim trešajām personām. Jūsu personas dati tiks izmantoti tikai ar pasūtījumu saistītiem mērķiem, kā arī atsevišķu informatīvo materiālu nosūtīšanai.
+Vēlos pasūtīt preces lielākos daudzumos! Kā varu to izdarīt?
Gadījumā, ja vēlaties preces pasūtīt lielākos daudzumos vai veidot ar mums pastāvīgu sadarbību, sazinieties ar mums kontaktformā, lai vienotos par dažādām sadarbības iespējām.
+Kā notiek preču atpakaļatdošana?
Pircējam rakstveidā jāinformē pārdevējs par nodomu atteikties no pirkuma tā termiņa ietvaros, kāds norādīts tīmekļa lapā, kurā prece iegādāta.
+Es pasūtīju preci, bet tā vēl nav piegādāta. Ar ko man jāsazinās?
Gadījumā, ja plānotais piegādes laiks ir pagājis un jums savu pasūtījumu vēl nav izdevies saņemt, nosūtiet mums pieprasījumu uz klientu atbalsta e-pasta adresi, kas norādīta tīmekļa vietnes apakšdaļā.